AdPlayers : Elevate vrea 500.000 – 600.000 EUR din publicitatea in lift

Elevate a incheiat un contract de 140.000 Euro pentru anul 2008, insemnand cea mai mare campanie publicitara in lift, de pana acum. Clientul Elevate este Profine Romania, reprezentantul in Romania a companiei Profin GMBH, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC, reprezentantul marcilor Trocal si Kommerling.

Tudor Maxim, General Manager la Elevate a afirmat pentru AdPlayers ca a vandut practic 20% din spatiul disponibil in acest moment in portofoliul agentiei specializate, unul dintre pionierii publicitatii in lift si lider de piata in acest domeniu, potrivit companiei. Seful de la Elevate mai spune ca valoarea medie a contractelor este de aproximativ 30.000 EUR dar ca exista si contracte care pornesc de la 3-5.000 de EUR.

Campania se desfasoara in 1000 de lifturi din blocuri de locuinte, avand acoperire in tot orasul Bucuresti. In istoria de trei ani a publicitatii in lift din Romania, aceasta este cea mai ampla campanie pentru un singur client.

“Asocierea marcilor noastre cu reclama in lift este una fireasca, deoarece ne aduce aproape de clienti si de apartamentele in care se simte nevoia reinnoirii tamplariei”, a spus declara Octavian Pascu, coordonator de marketing al companiei Profine Romania. “Fiind atat de potrivita pentru comunicarea noastra, am decis sa alocam publicitatii indoor in lift un procentaj semnificativ din bugetul nostru de publicitate”.

AdPlayers / TalkMobile

Tudor Maxim (foto), Director General, Elevate

Cu un buget de 140.000 EUR vorbim de cel mai mare de publicitate in lift?

Da, este cel mai mare contract de publicitate in lift, pentru un singur client.

Ce inseamna un buget de 140.000 EUR si ce insemana volumele normale?

140.000 EUR reprezinta o crestere destul de spectaculoasa fata de bugetele medii, acestea fiind situate undeva in jurul valorii de 30.000 EUR.

Cat reprezinta contractul, in economia gradului de ocupare a spatiilor publicitare in lift de la Elevate?

Prin acest contract am vandut aproximativ 20% din spatiul total de vanzare, insa ceilalti clienti au valori mai mici.

Ati spus de un buget record. Care este totusi bugetul de la care porneste o campanie indoor de publicitate in lift?

Avem si campanii care pornesc de la bugete de 3.000-5.000 EUR, care sunt mai concentrate pe anumite segmente tinta, spre exemplu – lifturile din blocuri de birouri, sau cele din blocuri de locuinte.

Cate locatii are in total reteaua Elevate?

Ne indreptam spre 2000 de locatii in Bucuresti si 2000 in alte 10 orase din tara.

La ce nivel s-a ridicat afacerea Elevate cu publicitatea in lift, anul trecut?

Anul trecut cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la aproximativ 160.000 – 170.000 EUR.

Iar anul acesta, la cat sperati ca se va ridica cifra de afaceri?

Pentru Elevate, ne asteptam la 500-600 mii de EUR, un obiectiv usor optimist.

La cat se va ridica acest segment din publicitatea indoor in 2008?

Nu stiu daca se va apropia de 10 Milioane EUR, insa estimarile noastre sunt ca acest segment va avea o crestere spectaculoasa fata de anii trecuti.

Sursa: www.AdPlayers.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *