Publicitatea in lift s-a dezvoltat in Romania chiar la nivel national

Sursa: business.ro

Promotor al reclamelor in lifturi, Elevate Media a aniversat in aceasta perioada un an de activitate pe piata de specialitate din Romania. Desi perioada de timp este atat de redusa, rezultatele sunt deosebite pentru o piata anterior virgina. Publicitatea in lift nu mai este vazuta la fel de excentric, este considerata o modalitate eficienta de marketing si este agreata de tot mai multi clienti.

Numarul campaniilor desfasurate pana acum, feedback-ul de la clienti si de la publicul tinta al campaniilor sunt premise favorabile unei dezvoltari de succes a acestui canal media. Noul suport media, reclama in lift, a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale, explica reprezentantii Elevate Media, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. in lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia, se arata in aceeasi sursa.

Hollywood Multiplex, KFC, City FM, Pizza Hut, Seat, Timona Real Estate si Renault sunt cateva branduri care au realizat in aceasta perioada campanii promotionale, de lansare de produs, dar si de imagine, utilizand panourile publicitare din lifturi din cladiri de birouri si cladiri rezidentiale.

Eficienta si potentialul media al liftului ne-au determinat sa oferim servicii si la nivel national. In oferta noastra s-au adaugat orasele: Timisoara, Iasi, Oradea, Cluj-Napoca, Târgu Mures si Arad, a afirmat Tudor Maxim, Managing Director Elevate.

In acest moment se desfasoara campanii in peste 350 de locatii din Bucuresti, atit in lifturi din blocuri centrale cat si in lifturi de cladiri de birouri si de hoteluri. Recent, am debutat cu campanii publicitare si in Universitatea Romano-Americana, cel mai mare Campus universitar privat din Romania, a precizat si Diana Filip, Directorul media al companiei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *