Sursa: Reportaj PRO TV (protv.ro)
Reclamele au invadat lifturile, saloanele de coafura si toaletele. In fond, nu conteaza marimea afisului, ci numarul de oameni care il vad, indiferent din ce pozitie.
O afacere care la inceput nu parea profitabila, creste incet, dar sigur, in fiecare an. Cifrele arata ca, uneori, un afis care a incaput cu greu pe peretele unei toalete face mai mult decat un panou urias din centrul orasului. Imaginatia este cheia.
Investitia nu e mare, dar aduce bani. Managerii firmelor de publicitate spun ca cifra de afaceri se dubleaza de la an la an. Norocosi sunt si locatarii blocurilor, care au invatat pe de rost instructiunile de folosire a lifturilor. Acum, mai ales daca raman blocati in ascensor, au la ce sa se uite pana cand vin mecanicii.
Barurile si restaurantele nu au scapat nici ele de publicitatea neconventionala. Clientii afla de serviciile diverselor firme fara sa vrea. Aproape 80% din localurile din Capitala au pererii toaletelor tapetati cu tot soiul de reclame.
Pretul unei campanii de publicitate in lift este de 40 de euro pe luna, iar un afis amplasat intr-o toaleta costa 30 de euro.