Sursa: Business Standard (standard.ro)
Recent, tot mai multi jucatori din domenii precum constructii si amenajari, retail, farma sau servicii turistice au ales sa se promoveze in lifturile din Bucuresti si din alte orase mari din Romania.
Inca privit ca un suport media neconventional in Romania, liftul atrage tot mai multe companii, datorita modului direct de comunicare cu un impact foarte mare.
Liftul se dovedeste a fi un canal media aproape de consumator, potrivit pentru a vinde aproape orice. “Orice produs sau serviciu care se potriveste targetului celor care locuiesc la bloc, promovat intr-o maniera eficienta, poate da rezultate foarte bune”, declara Andreea Brodocianu, account manager Elevate. Costul minim pentru o campanie care implica o suta de locatii in Elevate Rezidential, timp de o luna, este de aproximativ 1.200 de euro. Categoriile de locatii in care Elevate opereaza sunt Rezidential – blocuri de locuinte in zonele centrale, Office – cladiri de birouri, Hotel si Campus.
Reclama in lift este un suport media de tip VCTH (Very Close To Home) – un concept de advertising dezvoltat pentru spatiile de reclama oferite de lifturile din blocuri. Acest suport faciliteaza o apropiere foarte mare de locuinta publicului-tinta, atat fizic, cat si emotional. Potrivit Andreei Brodocianu, acest tip de publicitate se integreaza foarte bine in mix-ul de marketing, insa este necesara o campanie de minimum o luna.
Pe langa clientii recent castigati, Elevate mai gestioneaza si campanii ample ale unor clienti deja traditionali, precum operatorul de televiziune prin cablu UPC si lantul de fast-food-uri KFC. De asemenea, Elevate sprijina organizatii non profit, cat si proiectele de responsabilitate sociala ca Business Edu, Gala Societatii Civile, Premiile Studentesti si Casa Sperantei.
Publicitatea indoor a atras mai putin de 5% din bugetele advertiserilor din Romania, anul trecut piata ajungand la o valoare aproximativa de 2 milioane de euro. “Dinamica investitiilor in indoor depaseste ca valori procentuale majoritatea celorlalte suporturi media, Internetul fiind singurul canal de comunicare cu dezvoltare mai accelerata. Investitiile in publicitatea in lift s-au dublat in primul semestru fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a spus Tudor Maxim, managing director Elevate. Din portofoliul Elevate mai fac parte Motorola, Nokia, Romstal Leasing, Napolact, RCS – RDS, Mediplus.
Clienti
In ultimele doua luni, companii de top au ales liftul ca intermediar al mesajelor catre publicul lor tinta. Retailerul de electronice si electrocasnice Domo si compania producatoare de materiale de constructii Rehau sunt cei mai noi clienti ai acestui tip de publicitate indoor.