Eficienta – atuul indoor-ului in fata crizei

Cresteri in 2008

2008 a fost anul cresterilor in indoor advertising: valoarea pietei a sporit cu peste 40%, incurajand investitii in dezvoltarea afacerilor din partea multor jucatori.  Publicitarii au avut de ales suporturi noi de reclama si retele tot mai extinse, pentru targetari din ce in ce mai precise.

Ritmul de crestere al Elevate Media a fost unul accelerat. Daca in 2007 rulase 567.000 lei, la finele anului 2008 cifra de afaceri indica 1.700.000 lei si o crestere de 300%. In cursul anului, compania a desfasurat un numar de 127 de campanii publicitare indoor atat in blocuri de locuinte cat si in cladiri de birouri.

Consolidarea pietei in 2009 si focus pe eficienta din partea clientilor

Daca bugetele de publicitate pentru canalele de masa au fost reduse, publicitatea indoor atrage bugete suplimentare raportat la anii anteriori. In urmarirea eficientei, publicitarii aleg solutii targetate si un raport cost-beneficii optim .

Un exemplu de target greu de captat prin mediile traditionale ar fi persoanele foarte ocupate din managementul companiilor. Cu mai putin de 8000 de euro, o campanie de o luna se poate derula in 25 de cladiri de birouri moderne, atingand peste 250 de companii si, implicit, managementul lor, declara Andreea Brodocianu, manager de vanzari Elevate.

In cazul Elevate, aceasta tendinta s-a concretizat prin continuarea pentru intregul an 2009 a contractelor de colaborare cu clienti-cheie precum Romtelecom,Trocal sau Mercedes-Autoklass.

Elevate Media este un partener de incredere care a stiut sa perceapa exact asteptarile Grupului Autoklass, lucru care s-a concretizat in cresterea vanzarilor in special in luna decembrie, in mare parte datorita solutiilor de promovare propuse de profesionistii din cadrul agentiei Elevate Media, motiveaza Irina Andries, director marketing Autoklass Grup, dealer Mercedes-Benz.

Despre Elevate

Infiintata in 2005, compania specializata in publicitatea indoor Elevate
si-a inceput activitatea cu publicitate in lifturile amplasate in blocuri
din locatii premium situate in Bucuresti, ulterior compania dezvoltand si
reteaua publicitara in cladiri de birouri. Portofoliul de servicii Elevate
cuprinde atat servicii de afisare clasica pe reclame tiparite pe diverse
formate, pana la ecrane multimedia cu functii de informare in locatiile in
care acestea sunt prezente, sau suporturi de tip backlit si proiecte
speciale neconventionale.
In 2008, compania a lansat serviciul Elevate Multimedia – reclame video
exclusiv in cladiri de birouri. Reteaua Elevate acopera in prezent peste
3000 de lifturi in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si
26 orase mari din tara. Initiator al conceptului de publicitate in lift din
Romania, Elevate este membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor
Advertising

Cifra de afaceri din 2008 s-a ridicat la aproximativ 450 000 de euro, iar in
primul trimestru din 2009 compania a derulat bugete media cu 20% mai mari
fata de aceeasi perioada a anului trecut. Detalii suplimentare pot fi
consultate pe website-ul companiei Elevate, www.elevate.ro

Pentru detalii, va rugam contactati:

Catalina Murariu, catalina@elevate.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *