Din 2010 Elevate si Sugar Media formeaza Indoor Partnership. Portofoliul Indoor Partnership reuneste 10 medii publicitare indoor. Obiectivul parteneriatului este sa simplifice si sa creasca atractivitatea publicitatii indoor.
Pentru 2010 Elevate si Sugar Media si-au unit fortele formand Indoor Partnership. Parteneriatul va functiona ca un pol de media specializat pe indoor in relatia cu agentiile media si marii consumatori de publicitate. Cele doua companii au cumulat retelele, know how-ul si cifre de afaceri de 1,8 milioane euro, intr-o piata de indoor estimata la 5,5 milioane euro (Media Fact Book).
“Am considerat parteneriatul oportun datorita complementaritatii dintre portofoliile noastre si a afinitatii téstate in timp. Un alt argument important este acela ca suntem doua companii puternice independente, neafiliate unui grup media, si cu o imagine foarte buna in piata ”, este parerea lui Tudor Maxim, director general Elevate.
“Credem in eficienta indoor-ului si credem ca merita mai multa atentie. Insa, pana acum mediile erau destul de atomízate si ceva mai difícil de navigat de catre buyeri. Indoor Partnership isi propune sa vina cu o oferta ampla si usor de gestionat, pentru a face indoor-ul cat mai prietenos”, declara Constantin Caciur, director Sugar Media.
Noua entitate reuneste portofoliile celor doua companii fondatoare si altele 3 care li s-au alaturat ulterior: indoor in baruri si restaurante, o retea de publicitate in spitale si clinici si una in licee. La ora actúala Indoor Partnership ofera clientilor expunere in 10 medii.
Avantajele Indoor Partnership provin din complexitatea ofertei si din simplificarea modului de lucru. Compania va folosi un model unitar de ofertare-contractare-facturare-service-monitorizare. Pentru agentiile de media si marii advertiseri vanzarile celor doua companii, Elevate si Sugar Media, se vor face exclusiv prin Indoor Partnership.
——–
Despre Indoor Partnership
Indoor Partnership este regie de vanzari specializata in publicítate indoor. Fondata de Elevate si Sugar Media, compania vizeaza atragerea la vanzare a cat mai multor medii de publicítate indoor.
Portofoliul Indoor Partnership cuprinde, la ora actúala, 10 medii: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si malluri, galerii comerciale, hypermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.