Sugar Media si Elevate au semnat pe 500.000 EUR in primele 3 luni din 2010

Sugar Media si Elevate, cele doua retele membre Indoor Partnership, spun ca au batut palma pe 500.000 EUR in primele 3 luni ale anului 2010, si ca au adus cu 40% mai multe marci in locatiile administrate. Potrivit unor declaratii pentru AdPlayers, cele doua companii au insumat anul trecut cifre de afaceri de aproximativ 1,3 Milioane EUR.

Tudor Maxim, managerul Elevate, unul dintre cei doi parteneri ai polului de media indoor, pune cresterea numarului de marci active in retelele indoor pe seama cresterii interesului unor marci pentru publicul celor doua retele membre Indoor Partnership, dar si datorita programelor promotionale desfasurate. Proiectele speciale, printre care cele mai recente pentru Lady Speed Stick, Bosch, Lenor, Bosch, Dove sau Evon, sunt deasemenea motivele cresterii atractivitatii retelelor indoor.

Restul artocolului pe Adplayers.ro, 12 Mai 2010

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.