Aflata in cel de-al treilea an de activitate in segmentul de indoor, compania Elevate a continuat si pe parcursul verii seria campaniilor pentru clienti importanti din cele mai variate domenii. Inca privit ca un suport media neconventional in Romania, liftul atrage tot mai multe companii, datorita modului direct de comunicare cu un impact foarte mare.
Rehau si Domo au intrat in lift
In ultimele 2 luni, companii de top au ales liftul ca intermediar al mesajelor catre publicul lor tinta. De la jucatori semnificativi in domeniul constructiilor si amenajarilor (Rehau), retaileri (Domo), medicamente (Mediplus), la proiecte rezidentiale (Impact) sau servicii turistice (Dor De Bucovina), toate sunt promovate in lifturile din Bucuresti si din alte orase mari din Romania. Liftul se dovedeste a fi un canal media aproape de consumator, potrivit pentru a vinde aproape orice.
Campanii ample au desfasurat si clientii deja traditionali Elevate, UPC si KFC.
“Orice produs sau serviciu care se potriveste targetului celor care locuiesc la bloc, promovat intr-o maniera eficienta, poate da rezultate foarte bune.” declara Andreea Brodocianu, account manager Elevate.
Elevate sprijina organizatii non profit, cat si proiectele de responsabilitate sociala ca Business Edu, Gala Societatii Civile, Premiile Studentesti, si Casa Sperantei.
Investitii duble in publicitatea in lift
“Pana acum publicitatea indoor a atras mai putin de 5% din bugetele advertiserilor din Romania, anul trecut piata ajungand la o valoare aproximativa de 2 milioane de euro. Dinamica cresterii investitiilor in indoor depaseste ca valori procentuale majoritatea celorlalte suporturi media, Internetul fiind singurul canal de comunicare cu dezvoltare mai accelerata. Investitiile in publicitatea in lift s-au dublat in primul semestru fata de aceeasi perioada a anului trecut” incheie Tudor Maxim, managing director Elevate.