Elevate preia Casia Communications de la Marius Ghenea

Marius Ghenea, cunoscut investitor în proiecte de tip business angel, anunţă vânzarea a 100% din acţiunile Casia Communications către Elevate, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de indoor media.

Casia Communications este un proiect de business pe segmentul de publicitate indoor. Demarat în 2007 ca propunere lansată în cadrul show-ului TV Arena Leilor, proiectul a fost finanţat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de acţiuni alături de fondatorii Casia – Simona Opriş şi Carmen Vornicelu.

“Cred că această vânzare şi integrarea ulterioară a Casia în cadrul Elevate reprezintă o trecere firească într-o nouă etapă de dezvoltare a proiectului nostru de business, ţinând cont că Elevate este, în contextul consolidării recente din Indoor Partnership, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa de indoor media din România,”  a declarat Marius Ghenea.

“Pentru noi, preluarea reţelei de oglinzi deţinută de Casia face parte din strategia de dezvoltare a afacerii şi continuă în mod firesc paşii începuţi prin achiziţia Chic Media, reţea indoor în saloane de coafură, şi fondarea Indoor Partnership. Elevate are în momentul de faţă şi poziţia pe piaţă, dar şi experienţa necesară pentru astfel de consolidări. Creşterea şi diversificarea ofertei noastre către advertiseri şi agenţii, mai ales în zone mai puţin convenţionale, este foarte importantă într-o perioadă în care inovaţia şi posibilitatea reală de angajare a consumatorilor fac diferenţa în publicitate,” a declarat Tudor Maxim, Director General Elevate.

Casia Communications a implementat în ultimii doi ani un sistem inovator de publicitate indoor bazat pe oglinzi cu iluminare din interior şi cu posibilitatea de a afişa mesaje publicitare într-o ordine şi la intervale de timp prestabilite. Oglinzile sunt plasate în baruri şi restaurante premium, locaţii cu un trafic mediu de 7000 vizitatori pe lună. Acest tip de reclamă asigură dialogul cu publicul vizat într-un moment în care acesta acordă atenţie, dinamismul expunerii transformând un display static într-unul interactiv, ceea ce sporeşte impactul şi valoarea mesajului publicitar.

“Personal sunt mulţumit că am demonstrat viabilitatea acestui proiect, chiar şi în această perioadă economică dificilă şi că am realizat un exit care satisface toate părţile implicate,” a adăugat Marius Ghenea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.