Grupul de indoor Elevate, noul proprietar al Cassia Communications, a repozitionat business-ul agentiei care se ocupa de publicitatea in oglinda, intentionand sa targeteze doar locatii premium. Compania ar urma sa genereze venituri cuprinse intre 50.000 si 100.000 de euro in acest an.
Casia a intrat in portofoliul Elevate in februarie, cand omul de afaceri Marius Ghenea , actionarul majoritar al agentiei, alaturi de Simona Opris si Carmen Vornicelu, fondatorii proiectului, au vandut integral actiunile catre compania condusa de Tudor Maxim.
“Vrem sa extindem in continuare reteaua, insa acum urmarim un public premium. Negociem cu locatiile in care suntem deja prezenti, este posibil sa renuntam la o parte din ele, si sa ne orientam spre altele”, a afirmat Catalina Murariu, directorul de marketing al Elevate.
Potrivit acesteia, o campanie medie, pe o luna de zile, pe un sistem AdMirror din Capitala, necesita un buget de circa 2.000 euro.
Restul articolului pe DailyBusiness.ro, 9 Martie 2010