Sursa: Media & Advertising
Compania de publicitate in lift Elevate are o noua identitate vizuala, care aduce cu sine si relansarea site-ului www.elevate.ro.
Noua imagine Elevate marcheaza evolutia organizatiei si a serviciilor de reclama in lift. Strategia de brand si identitatea au fost realizate de www.droscaru.ro, singurul site romanesc finalist in 2005 la New York Festivals (una dintre cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani, excelenta in publicitatea internationala).
Ne-a atras atentia prin intrarea in finala de la Festivalul de publicitate de la New York. Ne-a placut foarte mult portofoliul acestuia de proiecte realizate si modul acestuia foarte riguros de a lucra, declara Tudor Maxim, Managing Director Elevate.
In ceea ce priveste rebrandingul companiei, Maxim spune ca e vorba mai mult de branding, pentru ca fondatorii Elevate s-au concentrat initial pe dezvoltarea modelului de afacere si mai putin pe conturarea unei imagini de companie. Identitatea initiala era minima. Noua identitate ne reprezinta si a venit odata cu evolutia companiei. Serviciile de consultanta au costat 7.000 de euro.
Campania de comunicare a noii identitati vizuale se desfasoara atat online
(wall-street.ro, iqads.ro), cat si pe radio (Magic FM) si in presa scrisa (Cotidianul,
24 Fun, Academia CaĹŁavencu, Investiii&Profit).
Elevate a fost infiintata in aprilie 2005 pentru a oferi servicii specializate de reclama in lift. Incepând cu luna octombrie 2005, a promovat marci ca: RCS – RDS, Hollywood Multiplex, KFC, Pizza Hut, Seat, Renault, Mazda, Skoda, Magic Fm, City FM, Abbott Laboratories, Banca Romaneasca etc.