dailybusiness.ro : Elevate va introduce 250 de ecrane in lifturi pana la sfarsitul anului

Agentia de publicitate indoor Elevate a lansat, printr-o investitie de 100.000 euro, un serviciu care aduce reclamele video in lifturile cladirilor de birouri si estimeaza ca pana la sfarsitul anului va extinde reteaua pana la 250 de ecrane, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii companiei.

Conform oficialilor Elevate, noul serviciu va aduce, intr-un scenariu optimist, venituri de pana la 150.000 de euro pana la sfarsitul anului. In scenariul moderat, veniturile se cifreaza la 100.000 de euro.

“Din bugetul de 100.000 euro, alocat initial, s-a cheltuit pana in acest moment jumatate pentru implementarea solutiei tehnice, achizitionarea si montarea ecranelor, dar si pentru plata chiriilor pentru cladirile in care suntem prezenti”, a spus Catalina Murariu, brand manager al companiei.

“A doua transa va fi alocata extinderii retelei. Intentionam sa introducem serviciul Elevate Multimedia in cladirile unde suntem deja prezenti cu print si estimam ca pana la sfarsitul anului, vom ajunge la 250 de ecrane. Vor fi in medie, cate 3 ecrane intr-o cladire”, a adaugat aceasta.

Printre orasele in care Elevate planuieste sa patrunda cu noul serviciu se inumara Iasi,Cluj, Timisoara si Constanta.

Serviciul Elevate Multimedia aduce reclame video in lifturile cladirilor de birouri, prin intermediul ecranelor LCD, unde pe langa spoturi video sunt difuzate ultimele stiri economice, iar continutul video este actualizat prin internet wireless.

“Tehnologia pe care o folosim a fost conceputa special pentru Elevate de o firma din Asia”, a explicat Tudor Maxim, director general al Elevate.

Serviciul este prezent in locatii precum Anchor Plaza, Europe House, Camera de Comert si Industrie, cladiri in care au sediul companii precum Orange, Oracle, Carrefour, Adobe, Romtelecom sau BCR.

Dintre campaniile derulate pana acum prin Elevate Multimedia se numara Cosmopolis, Domus Stil, Rin Grand Hotel, Business Magazin, Business Media Group, Kiwi Finance, E-magic Entertainment, Asebuss.

Ecranele pe care ruleaza reclamele sunt compacte, au dimensiuni pliate pe nevoile receptarii in lift si sunt amplasate in lifturi sau in zona de asteptare a lifturilor, pe culoare intens circulate. Publicul tinta, cu varste intre 25 si 45 de ani, este alcatuit din top si middle management, angajati si colaboratori, consultanti externi si publicul evenimentelor economice.

Agentia de indoor Elevate, initiatoarea conceptului de publicitate in lift din Romania, a fost infiintata in urma cu 3 ani. In prezent, acopera peste 2.000 de lifturi amplasate in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 10 mari orase din tara.

Sursa: www.dailybusiness.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.