Elevate Media isi completeaza portofoliul de locatii cu o noua achizitie: o retea de spatii publicitare in saloane de infrumusetare. Lansarea noului serviciu, Elevate Chic, se inscrie in strategia de dezvoltare inceputa sub sloganul Indoordvertising.
Elevate lanseaza Elevate Chic, serviciu menit sa atinga publicul intr-un nou spatiu captiv pe traseul dintre casa si birou: salonul de infrumusetare. Reteaua preluata de Elevate de la compania ANPO Media acopera 80 de saloane de coafura si frizerie din zone centrale ale capitalei.
„ Elevate nu mai face de multa vreme doar publicitate in lift. De aceea a aparut si conceptul de Indoordvertising, de aceea dezvoltam acoperirea in cat mai multe locatii. Preluarea Chic reflecta o maturizare a business-ului si o asumare a rolului de jucator relevant in indoor”, declara Tudor Maxim, director general Elevate.
Publicul atins este unul activ, cu venituri medii si mari, majoritar feminin (proportie de 65%). Suporturile disponibile sunt cele clasice, de panotaj, si proiecte speciale (sampling, decorare oglinda, personalizare cearsaf de protectie etc).
„Reteaua Chic inseamna in primul rand o completare a acoperirii Elevate. Achizitia aduce o deschidere catre segmente noi de piata, clienti care targeteaza publicul feminin. In general, Chic inseamna o optiune in plus, o mai buna targetare catre un public mai receptiv aflat intr-o ipostaza relaxata, centrata pe nevoile personale”, declara Ramona Harsu, sales manager Elevate.
Preluata in cursul anului, reteaua a fost consolidata si testata inainte de lansare. Dintre brandurile care au derulat deja campanii, mentionam Porsche, Somersets, Kristal Credit, Impact Developer, Kudika, Geo etc.