In 2009, indoor-ul a castigat teren in mixul de comunicare

“Cenusareasa bugetelor in publicitate” s-a descurcat destul de bine in 2009. La ceas de bilant, asa ca de sfarsit de an, si in ton cu efervescenta care anunta o eventuala infiintare a unei asociatii profesionale pentru industria de publicitate indoor, i-am invitat pe cei mai importanti jucatori de pe piata sa ne explice si noua ce a mers bine si ce nu, in ce masura si-au atins obiectivele si care-i strategia pentru viitor.

(…)

Cifrele vorbesc de la sine
“Rezultatele de pana acum sunt sub asteptari, dar mult peste nivelul pietei. Elevate inregistreaza o scadere cu 5% a cifrei de afaceri pe primele trei trimestre din 2009, raportat la o descrestere de 35-28% a pietei de advertising”, conform declaratiei lui Tudor Maxim (Managing Director, Elevate). Astfel, “cifra de afaceri Elevate pentru primele 3 trimestre din 2009 este de 988,173 lei, fata de 1,039,706 lei la acelasi moment din 2008”, a mai adaugat el.

(…)

Tendinte in indoor: ce functioneaza si ce nu

Schimbarea de optica a clientilor i-a avantajat si pe cei care au mers pe filiera neconventionala, dupa cum a declarat Tudor Maxim: “Au existat doua curente: cel al caii sigure si cel al neconventionalului. Si cand vorbim de neconventional, vorbim de proiecte gandite special pentru anumite spatii si publicul captiv din acestea. Elevate a avut parte de surprize placute, bugete alocate in exclusivitate lifturilor, campanii anuale, clienti mari care au testat mediul pentru prima data.”

(…)

Indoor-ul mai face un pas spre maturitate

In plus, piata pare sa fie pregatita pentru un astfel de pas, e de parere Tudor Maxim: “Peisajul pietei de indoor a ramas relativ constant in ultimii ani, astfel incat se poate vorbi de o stabilitate, si, de ce nu, de o maturizare a acesteia.”

Restul articolului pe Iqads.ro, 16 decembrie 2009

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *