Specialistii spun ca acei clienti care au fost mai prudenti anul trecut vor reincepe sa investeasca in acest an.
Jucatorii din indoor, un fel de „Cenusareasa” a mediilor de comunicare, spun ca anul a inceput mai bine decat se asteptau. Pornind de la aceste semne, Tudor Maxim, Managing Director Elevate, vede o crestere a pietei cu 15% fata de 2009, cand bugetele rulate pe indoor au fost estimate la 5,5-6 milioane de euro. Cresterea pietei este asteptata chiar daca noile malluri deschise publicului, locatii cu potential pentru indoor, nu sunt inca exploatate.
Dezghetarea bugetelor de publicitate anuntata de oamenii din industrie incepe sa se resimta si in mediul indoor. Tudor Maxim, Managing Director al Elevate, spune ca activitatea din debutul anului a fost mult mai intensa comparativ cu perioada similara a anului trecut. Tudor Maxim crede ca s-a depasit pragul de scepticism cu care advertiserii au intampinat criza in 2009.
(…)
Elevate se consolideaza cu Casia
Compania condusa de Tudor Maxim a preluat recent de la Marius Ghenea firma Casia Communications. Tudor Maxim spune ca Marius Ghenea l-a contactat pentru a lasa „pe maini bune” afacerea pornita de el si cele doua partenere ale sale. Lansata la inceputul anului 2008, Casia Communications aducea pe piata romaneasca un nou suport de publicitate denumit Addmirror, avand la baza oglinzile din locatiile publice: cafenele, restaurante.
Investitiile anuntate in urma cu doi ani de Marius Ghenea se ridicau la 150.000 de euro, dintre care 50.000 de euro reprezenta franciza pentru sistemul Addmirror. In prezent, oglinzile cu sistemul Addmirror sunt plasate in baruri si restaurante premium, locatii cu un trafic mediu de 7.000 de vizitatori pe luna. Tudor Maxim preciza ca preluarea retelei de oglinzi detinuta de Casia face parte din strategia de dezvoltare a afacerii si continua in mod firesc pasii inceputi prin achizitia Chic Media, retea indoor in saloane de coafura si fondarea Indoor Partnership. „Toate miscarile strategice din ultima perioada vizeaza consolidarea Indoor Partnership ca furnizor de publicitate indoor all inclusive.
Pentru moment, focusul este indreptat catre integrarea serviciilor din portofoliul marit”, subliniaza Tudor Maxim. Indoor Partnership este format din companiile Elevate si Sugar Media si care functioneaza ca un pool de media specializat pe indoor. In 2009, cifra de afaceri a Indoor Partnership (cifrele celor doua companii fondatoare) s-a ridicat la 1,3 milioane de euro, in scadere cu 500.000 de euro fata de 2008.
Articolul integral poate fi gasit pe Financiarul.com, 3 martie 2010