Piata publicitatii indoor ar putea creste cu 15%, dupa reculul de 20% din 2009

Specialistii spun ca acei clienti care au fost mai prudenti anul trecut vor reincepe sa investeasca in acest an.

Jucatorii din indoor, un fel de „Ce­nu­sa­reasa” a mediilor de comunicare, spun ca anul a inceput mai bine decat se asteptau. Pornind de la aces­te semne, Tudor Maxim, Ma­na­ging Director Elevate, vede o crestere a pietei cu 15% fata de 2009, cand bugetele rulate pe indoor au fost estimate la 5,5-6 milioane de euro. Cresterea pietei este as­tep­tata chiar daca noile malluri deschise pu­blicului, locatii cu potential pentru in­door, nu sunt inca exploatate.

Dezghetarea bugetelor de publicitate anuntata de oamenii din industrie in­ce­pe sa se resimta si in mediul indoor. Tudor Ma­xim, Managing Director al Ele­vate, spu­ne ca activitatea din debutul anului a fost mult mai intensa com­pa­ra­tiv cu pe­rioada similara a anului trecut. Tudor Maxim crede ca s-a depasit pragul de scep­ticism cu care advertiserii au in­tam­pinat criza in 2009.

(…)

Elevate se consolideaza cu Casia

Compania condusa de Tudor Maxim a preluat recent de la Marius Ghenea fir­ma Casia Communications. Tudor Maxim spune ca Marius Ghenea l-a con­tac­­tat pentru a lasa „pe maini bune” afa­ce­rea pornita de el si cele doua partenere ale sale. Lansata la inceputul anului 2008, Ca­sia Communications aducea pe pia­ta ro­ma­neasca un nou suport de publicitate denumit Addmirror, avand la baza oglin­zi­le din locatiile publice: ca­fe­nele, restau­ran­te.

Investitiile anuntate in urma cu doi ani de Marius Ghenea se ri­­dicau la 150.000 de euro, dintre care 50.000 de eu­ro reprezenta franciza pen­tru sistemul Addmirror. In prezent, oglin­zile cu sis­te­mul Addmirror sunt pla­sate in baruri si restaurante premium, lo­catii cu un trafic mediu de 7.000 de vizitatori pe luna. Tudor Maxim preciza ca preluarea retelei de oglinzi detinuta de Casia face parte din strategia de dez­vol­tare a afacerii si con­ti­nua in mod fi­resc pasii inceputi prin achi­zitia Chic Media, retea indoor in saloane de coafura si fondarea Indoor Part­ner­ship. „Toate miscarile strategice din ultima perioada vizeaza consolidarea Indoor Partnership ca furnizor de pu­bli­ci­tate in­door all inclusive.

Pentru moment, fo­cu­sul este  indreptat catre integrarea ser­vi­ciilor din portofoliul marit”, subliniaza Tudor Maxim. Indoor Partnership este format din companiile Elevate si Sugar Media si care functioneaza ca un pool de media specializat pe indoor. In 2009, cifra de afaceri a Indoor Partnership (ci­fre­le celor doua companii fondatoare) s-a ri­di­cat la 1,3 milioane de euro, in sca­dere cu 500.000 de euro fata de 2008.

Articolul integral poate fi gasit pe Financiarul.com, 3 martie 2010

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *