Bosch si Brandstalk au inventat “oglinda fermecata”

Oglinda, oglinjoara, ce aparat electrocasnic mi se potriveste cel mai bine din tara?”

Cel mai inovativ raspuns la aceasta intrebare vine in secolul XXI din partea Brandstalk si BSH Electrocasnice, distribuitor al marcilor Bosch si Siemens in Romania, in cadrul campaniei de imagine recent lansate pentru marca Bosch.

Campania raspunde unei duble provocari pentru echipa agentiei: cconsolidarea reputatiei pentru brandul german, dar si optimizarea bugetului in contextul crizei financiare. “Credem cu tarie ca o agentie creativa este aceea care gaseste solutii inedite in orice situatie. De aceea, abordarea noastra strategica a urmarit doua planuri: din punct de vedere creativ, dezvoltarea unor proiecte speciale, inovative pentru intreaga piata si din punct de vedere planning, targetarea extrem de precisa a consumatorului.” explica Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.

Citeste articolul integral pe thegroup.ro, 27 Aprilie 2010, Bucuresti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.