In luna martie 2011, Elevate si WWF deruleaza un proiect original dedicat promovarii unei atitudini responsabile fata de mediu chiar si la birou. Elevate a transformat lifturile din centrele de afaceri bucurestene intr-un canal de comunicare a unui set de pasi concreti pentru reducerea impactului negativ asupra planetei. Initiativa face parte din campania Earth Hour , cea mai mare manifestare de mediu din istorie.
- Earth Hour 2011- Mai mult decât o oră pentru planetă
Pe 26 martie 2011, la ora 20:30, 51 orase din Romania si 5000 de orase din intreaga lume vor stinge luminile timp de o ora intr-un gest simbolic de sustinere a implicarii in rezolvarea problemelor de mediu actuale. Evenimentul, devenit cea mai mare miscare de mediu a tuturor timpurilor, se numeste Ora Pamantului (Earth Hour) si este initiat si coordonat de 5 ani de catre organizatia de mediu WWF.
Pentru amplificarea efectelor evenimentului, anul acesta Earth Hour intră într-o nouă etapă, 60+ www.beyondthehour.org, aceea în care oamenii de rând, companiile, instituţiile îşi iau angajamente pentru a proteja mediul zi de ziLa nivel global, actiunea este sustinuta de sute de companii printre care Nokia, IKEA, Canon, KPMG, CB Richard Ellis etc. In Romania, Elevate este una dintre companiile partenere.
-
Parteneriatul Elevate – WWF
Sub umbrela mesajului de anul acesta al campaniei, ,,Earth Hour 2011 – Mai mult decât o oră pentru planetă”, Elevate si WWF au initiat un proiect de constientizare a persoanelor din mediul de business asupra modalitatilor practice de adoptare a unui comportament prietenos cu mediul chiar si la birou. In luna martie 2011, reteaua Elevate Office a gazduit postere care sugerau pasi simpli pentru reducerea impactului asupra mediului si un stil de viata sanatos.
Astfel, timp de o luna, in drumul spre birou, angajatilor din centrele de afaceri li se reaminteste cat de simplu este sa fii atent la mediu: poti inchide calculatorul complet, caci optiunea Sleep presupune continuarea consumului de curent, poti evita sa tiparesti sau, pentru a rezista tentatiei de a tipari, poti salva prezentarile in formatul .wwf
Proiectul Elevate-WWF este o componenta a parteneriatului de durată dintre cele doua organizatii si a angajamentului constant al Elevate pentru responsabilitate sociala.
„Implicarea sociala este una dintre valorile echipei Elevate. Atuul pentru parteneri provine din faptul ca publicitatea indoor genereaza un dialog favorizat cu audienta, devenind un mediu eficient pentru campaniile care vizeaza implicarea si sensibilizarea publicului. Din aceasta perspectiva, comunicarea in mediul de business via Elevate Office este extrem de interesanta caci aduce mesajul catre un public educat, receptiv si cu viziune, care are nevoie doar sa fie re-activat. Astfel, cu putina imaginatie si multa deschidere, un spatiu publicitar se poate reinventa intr-o platforma de comunicare pentru mediu „ declara Catalina Murariu, Marketing Manager Elevate.
“Salutam parteneriatul cu sectorul de afaceri in campania Earth Hour, caci acesta demonstreaza o implicare tot mai mare a companiilor in promovarea unui compartament responsabil fata de mediu in randul angajatilor si clientilor. Elevate este unul dintre partenerii nostri de cursa lunga. Colaborarea aceasta originala pentru Earth Hour aduce o contributie importanta, aceea de comunicare si educare a publicului pentru un comportament sustenabil, nu doar acasa sau in timpul liber, ci si la birou”, declara Luminita Tanasie, Country Manager WWF Romania.
Salutari! Sfaturi foarte utile in aceasta postare speciala! Micile schimbari sunt cele care fac cele mai importante schimbari. Multumesc pentru distribuire!