Sursa: rol.ro
Elevate Media promoveaza in Romania un nou canal de comunicare pentru advertiseri, reclama in lift.
Este vorba de un suport media de tip OOH (Out of home Advertising) cat si de formatul VCTH (Very close to home), un concept propriu de advertising dezvoltat pentru spatiile de reclama oferite de lifturile din blocuri. Acest suport faciliteaza o apropiere foarte mare de locuinta publicului tinta, atat fizic cat si emotional.
Vrem sa contribuim la succesul companiilor medii si mari, dar si la succesul companiilor mici ce isi desfasoara activitatea intr-o zona restransa, locala, dar care au bugete limitate pentru investitii in publicitate la nivelul intregii capitale sau pentru tot teritoriul Romaniei. Exista un potential foarte mare pentru dezvoltarea publicitatii indoor din Romania in conditiile in care avem un mediu concurential tot mai competitiv, bugetele de publicitate cresc de la an la an, iar mijloacele traditionale de publicitate au de multe ori o eficienta scazuta, a declarat Tudor Maxim, Managing Director al agentiei Elevate Media.
Studii internationale au aratat ca intr-un spatiu inchis, de dimensiuni reduse, in care nu exista stimuli vizuali sau auditivi, un mesaj publicitar are un impact foarte mare atat din punct de vedere al citirii acestuia (peste 95%) cat si din punct de vedere al ratei de memorare (peste 80%).
In acest moment avem un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone. Acestea sunt atent selectate pentru a corespunde standardelor noastre. Problema logistica a fost cea mai mare provocare a noastra, insa prin folosirea celor mai bune tehnologii reusim sa desfasuram campanii care pot fi usor controlate si monitorizate, a adaugat Diana Filip, directorul media al agentiei Elevate.
Elevate Media a fost infiintata in aprilie 2005 pentru a oferi servicii media specializate de reclama in lift. Firma urmareste sa fie promotor si lider al serviciilor de reclama indoor, in spatiile de expunere din lifturi.