“Lifting” publicitar cu Elevate, Alex si Ioana

Sursa: Media & Advertising

Liftul, desi este considerat spatiu public, cu siguranta are si unele valente de incapere intima. In lift, daca are si oglinda, iti aranjezi putin cravata inainte de a merge in vizita, iti repeti soptit ultimele replici inaintea unui interviu sau il blochezi, daca se intampla sa joci intr-o reclama la AXE. Conditia este ca in cei cativa metri patrati sa fii singur. Numai ca, de ceva vreme incoace, lifturile au fost invadate de reclame. Compania Elevate implineste un an si probabil asistam la inceputul erei cravatelor strambe.

Odata cu taierea motului, firma Elevate, specializata pe publicitatea in lift, a renuntat la particula Media din numele sau, demers ce face parte dintr-un proces de schimbare a imaginii, ce a inclus si redesenarea identitatii vizuale. O noua imagine, care, spun reprezentantii companiei, “isi propune sa reflecte evolutia dinamica a companiei”.

Ca obiective, compania isi propune sa ajunga la o cifra de afaceri de minim 150.000 de euro si la o retea de 700 de locatii in Bucuresti si 700 in provincie. In prezent, firma ofera servicii de publicitate in lift in peste 350 de locatii din Bucuresti, avand locatii si in provincie. Eficienta si potentialul media al liftului ne-au determinat sa oferim servicii si la nivel national. In oferta noastra s-au adaugat orasele Timisoara, Iasi, Oradea, Cluj-Napoca, Targu Mures si Arad, a afirmat Tudor Maxim, Managing Director Elevate.

Printre clientii firmei se numara Hollywood Multiplex, KFC, Pizza Hut, Seat, Timona Real Estate si Renault. Acestea au desfasurat atat campanii promotionale, de lansare de produs, cat si de imagine. Recent, Elevate a dezvoltat campanii publicitare si in Universitatea Romano-Americana.

Crezul firmei ar putea fi sintetizat prin paragraful urmator: Reclama in lift a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor, intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. in lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia.

Asadar, data viitoare cand vedeti intr-un lift scris cu carioca “Alex + Ioana = LOVE”, sa va uitati atent daca nu cumva declaratia este incadrata de o rama cu un logo in colt. Daca da, e semn clar ca Elevate a trecut pe acolo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *