Indoor Partnership – primul trimestru aduce prima jumatate de milion de publicitate indoor

Polul de media Indoor Partnership anunta vanzari de 500.000 euro in primul trimestru din 2010. Cele doua companii fondatoare, Elevate si Sugar Media, raporteaza cu peste 40% mai multi clienti fata de perioada similara de anul trecut.

Fondat in ianuarie 2010, Indoor Partnership este un pol de media specializat si are ca scop cresterea pietei de publicitate indoor. Dupa prímele luni de parteneriat, cei doi fondatori, Elevate si Sugar Media, trag linia pentru evaluarea trimestriala.

Jumatate de milion in primul trimestru

In primul trimestru din 2010 Indoor Partnership a contractat campanii publicitare in valoare de 500.000 euro. Tendinta este de crestere relativa fata de aceeasi perioada a anului trecut, tinand cont ca suma combina campanii punctuale cu campanii anuale.

Clientii – mai multi si mai indrazneti

O crestere semnificativa s-a inregistrat in ceea ce priveste clientii. Evolutia este atat cantitativa, cat si calitativa. Numarul de branduri care au ales promovarea indoor in 2010 a crescut cu peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Printre clientii noi castigati se numara Cosmote, Bosch, Danone, Wrigley’s, Dove, Tomi.

Tendinta generala este aceea de inovare, testare, creativitate. Un indicator este faptul ca pe de o parte Indoor Partnership a atrás clienti noi in indoor, iar pe de alta parte clientii fideli gliseaza catre noi medii din portofoliul celor doua companii partenere.

Un alt indicator al acestei tendinte este preferinta crescanda pentru proiecte speciale: sampling, cornere, branding de locatii. Un exemplu este campania nationala Bosch in cladiri de birouri care a folosit in mod creativ ramele din lift, inlocuind afisul cu o oglinda. Un alt exemplu este executia Colgate Lady Speed Stick Clinical pentru galeriile comerciale – o recreare a produsului montata pe un suport rotativ.

——–

Despre Indoor Partnership www.indoorpartnership.ro

Indoor Partnership este regie de vanzari specializata in publicítate indoor. Portofoliul Indoor Partnership cuprinde 10 medii: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.

Dintre clientii Indoor Partnership: Cosmote, Orange, Romtelecom, Unilever, Colgate Palmolive, Avon, Danone, Coca Cola, Ursus, Heineken, Orkla, Porsche, Renault, Opel, Chevrolet, Mitsubishi, Banca Romaneasca, Visa.

Catalina Murariu, coordonator comunicare Indoor Partnership, catalina@indoorpartnership.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.